miercuri, 16 ianuarie 2013

S-a dus dracu' totul.

Sa va simtiti bine.
De obicei, sunt optimista si vad ceva bun chiar si intr-un gandac, dar azi...eh...azi...cu greu am reusit sa ma conving ca totul va fi bine. Nu-mi place sa ma plang, si anul acesta am facut-o mult prea des, la oricine ma asculta. As vrea sa scap de acest obicei. Nu stiu daca pot, poate chiar nu vreau. Vreau sa treaca acest semestru mai repede. Stiu, abia a inceput si nu va trece maine, dar chiar vreau sa dispara mai repede.
Vreau sa am din nou timp sa scriu. De asemenea, ar fi minunat daca scoala nu mi-ar mai ucide cu atata brutalitate ideile. Vreau vacanta din nou.
Poate ca mentalitatea noastra este gresita, dar chiar sunt curioasa: "la ce ne trebuie?". Ar trebui sa invatam sa gandim ca japonezii, zice diriga. Da, sigur. Sa mor de epuizare? No, thanks.
Ca incheiere o sa va spun ceva:
I love Mondays. I hate Wednesdays.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu