sâmbătă, 22 decembrie 2012

What about my Christmas?

Hey, hey, Cherry Co. aici. Stiu ca am fost cam M.I.A. zilele astea, si imi cer mii de scuze pentru lipsa mea, atat voua cat si partenerei mele fidele, Wing Co. Saraca a postat cam singurica pe aici, si nu mi-a reprosat nimic. Nu ca vreti si voi prietena ca a mea, ha? *grin*
Pai, cum a zis si ea, uite ca suntem in Decembrie, uite ca suntem cu doua zile inainte de Craciun, si uite ca am trecut si de sfarsitul lumii (hai sa auzim tipetele, haideti). Dupa un inceput ceva mai racoros din care zapada lipsea la fel de mult ca mine, pe la mijloc a inceput sa dea si cu galeata cu gheata si pe la mine pe la Medgidia. In doua zile de ninsoare neintrerupta, oraselul meu - aham! Municipiu, dar nu se vede - este deci acoperit cu gheata, zapada, si... nisip. Mult nisip si sare, sa nu alunece masinutele vecinului, ca ne da in judecata. Myep.
Ma bate gandul sa va vorbesc si voua despre ce am tot facut de am lipsit atata, dar cred ca voi ajunge fara sa vreau la chestiuni politice si in stransa legatura cu scoala. Astfel de subiecte nu au deci legatura cu Craciunul, si voi vrea sa le dezbat intr-un alt post. Cat despre sfarsitul lumii care (nu) a trecut, il voi diseca si pe domnul intr-un alt post ceva mai tarziu. He, he.
Coincidental, azi este ziua mea, va vine sa credeti? Doua zile inainte de ajunul Craciunului. Ai zice ca m-ar face o persoana mai buna, mai pura, mai binevoitoare. Neah. Ziua mea a trecut cam neobservata fiindca, ca de obicei, lumea imi confunda ziua de nastere cu Craciunul. Nici nu va imaginati cate cadouri cu teme de Craciun primesc anual, mi-as putea deschide un magazin. Si e si mai oribil faptul ca trebuie sa le accept zambind fiindca, ei bine, intentia conteaza, nu? Dar, totul este sa te gandesti la cat timp au consumat prietenii tai pentru a-ti alege un cadou frumos, si abia atunci iti dai seama ca ai fost rea. Prea rea.
Mi-am facut bradul de Craciun, cat de dragut e. Toti se falesc cu brazii lor de Craciun, unii cu poze de pe net, altii cu ore la activ cu parinti in operatiunea x: Impodobiti Bradul. Si eu am pozat ficusul de la camin (MY God, cum a ajuns la camin?! Povestesc si asta) si am scris, cea mai sincera din toti - Bradul Meu~
Ca voi toti, abia astept Craciunul, si abia astept cozonaci, miros de scortisoara si caldura cafelei de dimineata si a ciocolatei calde de seara.

Acestea fiind spuse...
Cherry Co, off.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu