marți, 4 decembrie 2012

(13) Cuiva care ai vrea sa te ierte




Draga G.,

Nu am mai vorbit de mult timp. Tu nu mai intri si eu cred ca te-am sters din lista. Iti mai am inca numarul de telefon, nu l-am sters, pentru ac nu pot. Poate l-ai schimbat, poate nu. Nu stiu.
Am fost prietene foarte bune inainte. Totul s-a stricat cand te-ai schimbat. Ai devenit geloasa pe altii, si incepeai sa ma enervezi. Nu stiu ce ai patit, ce te-a facut sa fii alta. Dar nu mi-a placut schimbarea, nu am putut-o accepta pe Noua-G.
Recent, ai incercat sa revii la ceea ce am avut odata. Dar era imposibil. Nu te mai cunosteam, nu mai stiam despre ce sa vorbesc cu tine. Erai o straina pentru mine si probabil asa o sa ramai de acum incolo.
Totusi, sper sa ma ierti ca nu am fost o prietena atat de buna. Meritai mai mult. Sper ca ti-ai gasit pe cineva care sa te sustina.

Cu drag,
O fosta prietena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu