sâmbătă, 22 septembrie 2012

(10) Cuiva cu care nu vorbesti cat ai vrea

Draga Stef.,

Sper ca nu ne-am indepartat. Adica, de fiecare data cand vorbim din nou una cu alta, parca e aceeasi relatie ca la inceput. E amuzant intr-un fel ciudat. Sper totusi, ca relatia noastra nu o sa se raceasca niciodata atat de mult incat sa ne purtam ca doua straine una cu alta. Nu am merita asta.
Avem cateva amintiri dragute impreuna. Momentele cand ne bateam joc de G. fara ca ea sa stie si cand postam impreuna. Erau momente speciale, orice ar vrea sa spuna lumea. Si faptul ca te-am vazut real life, nu cred ca a fost asa rau, nu? A fost chiar dragut.
Poate ar trebui sa vorbim mai des. Sper totusi sa nu uiti de mine, ca eu sigur nu uit. Sau sper ca nu o sa am asa o viata ocupata incat sa nu mai am timp pentru prietenii mei. Pana atunci, o sa mai vorbim.

Cu drag,
O prietena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu