vineri, 21 septembrie 2012

(9) Cuiva pe care ai dori sa-l intalnesti

Draga prieteni on-line,

As vrea sa ma intalnesc cu toti. Sunteti atat de interesanti si asa buni fata de cei reali. Uneori, ma gandesc ca poate nu sunteti chiar oameni. Apoi, imi amintesc ca sunteti. Ma rog, mereu am fost o visatoare. Si totusi, tot as vrea sa ma intalnesc cu toti, la o masa de conferinte, sa mancam si sa bem cafea. Ar fi atat de cute. Nu am niciun prieten pe care vreau sa-l intalnesc in mod special. Cu totii sunteti diferiti si am relatii diferite cu fiecare dintre voi. Sunteti prietenii mei, si va iubesc pe toti. Sunteti speciali, nebunatici, dati sfaturi bune si mai ales, sunteti ai mei. Ma sustineti. Nu credeti ca sunt ciudata si nu stiu, uneori... sunteti la fel de apropiati de mine, ca un prieten de aici, din oras. Tin la voi toti. Va iubesc.

Cu drag,
That Friend.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu