luni, 3 septembrie 2012

[22]To Someone You Wish You Could Give A Second Chance To


Draga V.,

Ca majoritatea merita o a doua sansa, asta am invatat-o demult. In schimb, multi oameni au nevoie de o a treia, sau a patra, sau a cincea. Tu esti unul din ei.

Pacat ca eu am numai doua sanse de dat, si ti le-ai epuizat pe toate cu mine.

Nu, aceasta nu este o rage letter, si nu sunt nemultumita din cauza ta, sau cu inima franta (nici nu cred ca am avut inima franta, ci doar un fel de gust amar, gen - chiar am fost asa de proasta sa te cred?). Ma gandesc ce a fost in capul meu. Era clar ca pur si simplu nu am fi putut sa ne potrivit. Eu mereu am incercat sa ma netezesc, sa ma rafinez, iar tu incercai sa devii cat se poate de colturos si ascutit.

Pai, sper ca ai gasit pe cineva ce ti-a dat o a treia sansa la prietenia ei, sau cine stie - poate mai mult. Iti urez tot ce este mai bine.

O fosta prietena,

Nini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu