sâmbătă, 22 septembrie 2012

(5) Un moment in care ai vrut sa-ti iei viata.

Sincera sa fiu, nu imi plac deloc acesti oameni ce cred ca simplele incercari ale vietii sunt atat de grele incat nu pot fi trecute, sau pur si simplu isi arunca viata la gunoi. Consider ca viata ta este importanta si ai numai una, asa ca nu o irosi plangandu-te si planuindu-ti sinuciderea in loc sa incerci sa iti rezolvi problemele.
Nu am vrut sa-mi iau viata niciodata, indiferent de cat de grea era situatia. Am fost nervoasa pe mine, pe lume, pe anumiti indivizi, dar mereu incercam sa-mi dau seama cum puteam sa ies din acea situatie sau macar sa incerc sa o fac mai buna pentru mine. Incerc intotdeauna sa aduc evenimentele in favoarea mea, si nu sa incerc sa fug de acestea doar fiindca dor si sunt neplacute. Intr-adevar, uneori le ignor si incerc sa aman fiindca stiu ca vor fi dificile si ca probabil vor durea, dar imi amintesc mereu doua cuvinte:
Carpe Diem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu