sâmbătă, 8 septembrie 2012

[27]To the Friendliest Person You Knew Only For a Day


Draga M.,

Intr-adevar, cred ca prietenia noastra a inceput si s-a sfarsit cam in aceeasi zi de... ma rog. Joi parca, sau ceva in genul. Stiu ca era pe la scoala, fiindca lipsisem... ah, nu era sambata! Imi amintesc ca injuram in engleza prin tren ca imi pierdeam weekendul pentru o tampenie de concurs in care tot eu ma bagasem (Lol?).

Am facut schimb de numere de telefoane, dar nu am mai tinut legatura. ID-ul ti-l mai am, dar ma indoiesc ca iti mai amintesti de mine. Na, eu tin oamenii minte, ce vrei de la mine.

Pfff, nici nu mi te mai amintesc bine. Nu mai stiu cum arati, sincer sincer. Stiu ca esti din Vaslui si ca mi-ai facut un tur al orasului, chiar m-ai dus pe la tine pe acasa si erai gata sa imi prezinti consola ta Wii dupa care salivasem din prima, decand intrasem in casa ta. Ah, si faza cand intrase mama ta in casa si nu ma stia, ma gasise acolo pe covor, jucandu-ma cu cainele si mata ta. Epica faza. Era gata sa cheme politia, ma pot jura.

Ah, ai fost foarte prietenoasa si de treaba. Mersi ca mi-ai aratat orasul. BTW, seamana cu al meu. E micut, dar infinit mai cochet decat bucata asta de pamant uitata de Dumnezeu. Gee.

Hope you're doin' good,

Ana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu