joi, 13 septembrie 2012

[30] To my Reflection In The Mirror


Draga Eu,

Te schimbi pe zi ce trece, uneori in bine, alteori in rau. De obicei in rau, dar eu nu pot sa spun asta, fiindca sunt subiectiva, na. Se spune ca femeile mereu privesc partile rele din trupul lor, dar stiu cateva persoane ce ori se iubesc pe sine, ori sunt pur si simplu indiferente si nu le pasa. Uneori, marturisesc ca imi pasa cam mult.

Na, am fost si eu tratata ca o tocilara cativa ani fiindca imi purtam parul in cozile tipice implatite, dar pur si simplu imi placeau. Mi-am gasit stilul mai tarziu, dar a venit adolescenta si mi-a umplus fata de mizerii. Uneori nici nu vreau sa ma uit.

Imi place sTilul, imi plac hainele si machiajul pana la un punct. Lip Gloss. Rimel. Si atat. Iubesc pantofii. Shoe-a-holic.

Pai, sper sa te vad mai multumita si multumitoare in datile care urmeaza.

Cu drag,

Tu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu