vineri, 21 septembrie 2012

(7) Unui strain

Imi cer scuze pentru ca nu am mai postat, dar am avut scoala si eu si CherryCo. Acum s-a mai reglat orarul si voi putea fi din nou activa~
Draga Straine,

Nu stiu cine esti. Ai putea fi chiar tipul ala cu care merg in fiecare dimineata cu autobuzul. Nu stiu daca doresti ceva de la mine, sau ai si tu asteptari din partea mea ca si apropiatii mei. Probabil ca da, probabil ca nu. Nu stiu ce gandesti. Nu stiu cum arati si nu stiu chiar nimic despre tine. Esti un strain pentru mine, asa cum sunt si eu pentru altii. Sper totusi, ca tu sa nu m ajudeci, si daca o faci, sa stii ca nu o sa-mi pese ce crezi despre mine.
Si inca ceva straine. Daca nu ma deranjezi, nu o sa te deranjez. Si bun venit in viata mea. Cand o sa pleci, nu o sa-ti spun "adio" pentru ca nu o sa-mi dau seama cand o s-o faci.

Cu drag,
O straina ca tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu