miercuri, 5 septembrie 2012

[24] Filmul tau preferat si despre ce e vorba in el.

In drama romantica Pe aripile vantului / Gone with the wind, un film istoric cu Vivien Leigh si Clark Gable, Scarlett este frumoasa si are vitalitate, dar nu-l poate avea pe barbatul pe care il iubeste. Si desi nu mai are ochi pentru nimeni, un alt barbat ii va fura inima si ii va schimba viata.
 Actiunea acestui film clasic spune povestea iubirii intre Scarlett O’Hara siI Rhett Butler in timpul unuia dintre cele mai importante momente din istoria Americii, Razboiului Civil. Este povestea unei femei egoiste care nu vrea sa-si recunoasca sentimentele fata de barbatul pe care-l iubeste. Acest orgoliu se intoarce in final impotriva ei si il pierde pe cel pe care l-a iubit intotdeauna.
Ecranizare dupa Margaret Mitchell, filmul a schimbat pentru totdeauna istoria cinematografica a Hollywood-ului. Castigator a 9 premii Oscar printre care si cele pentru cel mai bun film, cea mai buna actrita (Vivien Leigh) intr-un rol principal si cel mai bun regizor (Victor Fleming), filmul a marcat generatii intregi de iubitori ai cinematografiei.



L-am vazut de doua ori, la recomandarea mamei mele. Avand  gusturi asemanatoare, am zis sa incerc si mi-a placut la nebunie. M-a tinut cu sufletul al gura. Nu plictiseste si cu toate ca este un film vechi, este chiar interesant fara zeci de efecte speciale. Nu prea imi place mie romantismul, dar asfarsitul a fost atat de cuuute ca merita toata dragostea mea~ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu