sâmbătă, 22 septembrie 2012

(6) Scrie 30 de lucruri interesante despre tine

1. Iubesc rosul tocmai fiindca este contradictoriu
2. Nu pot sa ma mut intr-un loc nou fara sa ma cert cu cineva in prima mea zi acolo. Este o regula.
3. Cand sunt obosita sau nu am parte de prea mult somn, Dumnezeu sa te pazeasca.
4. Iubesc limbile traine, mai ales engleza si franceza, iar probabil germana.
5. A fost un moment in copilaria mea cand voiam sa ma fac un pirat.
6. La sase ani, voiam un dinozaur ca animal de casa.
7. Acum vreau un sarpe.
8. Am iubit Sherlock inainte ca toata lumea sa afle de el datorita lansarii celorlalte filme.
9. Mai devreme sau mai tarziu, tupeul meu ma va baga in belele mai mari decat cele din care as putea sa ies.
10. Sunt foarte loiala, indiferent de cum stau cifrele.
11. Cariera si viitorul meu sunt unele dintre cele mai importante lucruri pentru mine.
12. Vreau sa devin avocat.
13. Ca o directa contrazicere, vreau sa devin si scriitor.
14. De asemenea, vreau sa plec intr-o alta tara.
15. Mereu am considerat diverse incercari ca o provocare pentru a ma depasi pe mine insami.
16. Sunt foarte motivata sa castig atunci cand sunt comparata cu altcineva.
17. Am multe momente in care cred ca nu am niciun rost in viata asta si ca tot ce fac eu este prost.
18. Devin trista si usor depresiva atunci cand nu mi se da atentia meritata, sau premiile pe care le merit.
19. Ma indoiesc de mine insami daca nu imi spune cineva obiectiv ca este bine ceea ce fac.
20. Uneori vreau ca cineva sa imi spuna ce sa fac, doar pentru a mai scapa putin de responsabilitate.
21. Uneori cred ca m-am maturizat prea devreme.
22. Sunt prea darnica.
23. Sunt si avara uneori.
24. Sunt prea schimbatoare.
25. Sarcasmul este prima mea limba, iar injuraturile sunt a doua.
26. Traiesc pentru a raspunde la fiecare comentariu cu un alt comentariu.
27. Nu am intalnit persoana ce imi poate inchide gura.
28. Nu am intalnit nici persoana ce ma poate lasa fara comentariu.
29. Iubesc dulciurile.
30. Plang din lucruri tampite, ca filmele, cartile, si scene lacrimogene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu