vineri, 31 august 2012

[18]To The Person You Wish You'd turn Into

Draga Eu,

Nu vreau sa ma transform decat in mine insumi, sau mai bine zis intr-o forma mai buna si mai matura.

Uneori, cred ca multi dintre noi, cei din generatia asta, au crescut prea rapid. Este o diferenta imensa dintre fetitele incercand pantofii cu toc ai mamei, sau aceste actuale mici printese aduse in limuzini roz la petrecerile prietenilor, asteptate de o sedinta exclusiva de stilism, spa, coafor si manichiura/pedichiura. Fiindca astazi, astfel de lucruri exista. In America, cel putin cinci astfel de evenimente se intampla pe zi.

E trist cand stai sa te gandesti la asta. Si eu m-am maturizat inainte de vreme, si m-am maturizat incomplet, aproape gresit. Gandesc ca un adult in anumite situatii, si ca un copil in altele. Este complicat, si ma face confuza in multe aspecte ale vietii. Pot parea duala uneori.

Ceea ce stiu eu, insa, este ca mi-am petrecut copilaria alergand prin iarba si sapand gropi in gradina penru a construi o retea de tunele subterane intre mine si Londra. Nu, nu glumesc. Toti am avut obsesii diferite in copilarie. Am citit mult, am scris mult, dar nu am fost un fluture social nici pe departe. Nu ma bagam la sociaalizare.

Dar de ce iti spun tie asta? Tu stii.

Revenind la punctul principal - Nu vreau sa ma transform in nimeni altcineva decat in mine insumi. Nu e ca si cum nu mi-ar fi placut sa fiu altfel, dar sa schimb ceva in mine ar fi sa fiu altcineva.

Inca un copil,

Tu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu