vineri, 17 august 2012

[5] To My Dreams


Draga Vise,

Nu stiu sigur daca ar trebui sa ma refer la visele mele pentru viitor, sau pur si simplu la visele mele din cateva in cateva nopti.

Sa fiu sincera, nu v-am mai intalnit de ceva zile, stii. Si cand va intalnesc, sunteti ale naibii de confuze si stranii. Vreau sa spun, a fost unul din voi ce arata ca un scenariu apocaliptic in care versiuni ale vampirilor au invadat Pamantul (wtf?) si unul mi-a aratat o petrecere la plaja in care fae deghizate in oameni cantau, dansau si se distrau. In primul vis, devenisem un fel de spoke-person pentru oameni, iar in al doilea, lucram ca sa impiedic un alt fel de invazie a fae. A fost destul de ciudat.

As vrea totusi sa va rog sa nu imi mai dati vise asa de... nebune uneori. Vreau sa spun, stiu ca vreau inspiratie sa scriu, si toate cele, dar e aproape absurd sa ma trezesc de dimineata si sa realizez ca am visat apocalipsa (:|)

Cat despre visele mele de viitor. Ah, dragele mele vise de viitor de plecat din tara si ajuns la Cambridge, reusesc sa ma tarasc din ce in ce mai aproape de voi (acum am un vizual foarte suspicios despre o taratoare, si nu pot sa nu ma gandesc mai departe la The Human Centipede :| Oh well...). Cat despre visul acela particular despre reusita publicarii unei carti, am o rugaminte - vorbeste si tu cu tipa aia incapatanata - Muza parca o cheama - sa treaca si pe la subsemnata, ca sunt in timpul Taberei NaNoWriMo si am de discutat cu ea.

Va astept si in noaptea asta (no pun intended, aveti voi minti perverse).

Tipa pe care o torturati,

Ana

P.S.: Dracu' sa va ia de vise care nu mi le amintesc si stiu ca sunteti geniale, ce va mai place sa fiti trolli!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu