sâmbătă, 18 august 2012

[6] Scrie 30 de chestii interesante despre tine.

1. Uneori, spun ceva cuiva doar ca sa-l fac fericit.
2. Imi place sa-i vad pe anumiti oamenii fericiti, in timp ce pe altii ii calc in picioare.
3. Ascult melodii cu muuuulte injuraturi cand sunt nervoasa.
4. Nu-mi place sa injur. Consider ca acest lucru nu este demn de o lady.
5. Vreau sa am un singur copil (un baiat).
6. Cea mai "grava" injuratura a mea este: "Baga-mi-as" atunci cand ma lovesc de ceva. De asemenea, cand sunt foarte suparata pe cineva, folosesc "dracu'" si cam astea sunt toate.
7. Orice ai invatat, poate fi si dezvatat. Aplic asta in fiecare zi pe mine.
8. Nu-mi place sa atrag atentia asupra unui lucru facut de o persoana pe care o respect.
9. Sunt duala.
10. Imi place Supernatural si nu-mi prea pasa ca altii il urasc.
11. Uneori, ma contrazic singura din cauza personalitatii mele schimbatoare.
12. Foarte multe persoane cred ca ma cunosc.
13. Nu-mi place sa plang si as vrea sa nu o mai fac niciodata. Cu toate acestea, imi vine sa plang din cauza unor motive prostesti.
14. Tin la prietenii mei.
15. Fata de colegii mei, ma consider ipocrita.
16. Nu sunt pofticioasa.
17. Imi place foarte mult albastrul datorita fluturilor Apatura Iris sau Monarch din Loveless.
18. Imi plac anime-urile.
19. Nu ma prea intereseaza parerea celorlalti decat rareori cand partea slaba din mine preia controlul.
20. Uneori, imi este frica sa nu fiu judecata.
21. Imi asum propriile greseli/note mici/accidente chiar daca pe moment dau vina pe altcineva. In adancul meu stiu ca eu sunt vinovata.
22. Mi se pare ca sunt vulnerabila cand o persoana stie prea multe despre mine.
23. 23 este numarul meu preferat din cauza primului anime shounen-ai pe care l-am urmarit: Gravitation.
24. Majoritatea tarilor imi plac si mi se pare ca au o cultura interesanta. Recent, a inceput sa ma intereseze si Italia (inainte consideram ca sunt inferioare mie), dar tot cred ca Ungaria are ceva impotriva mea.
25. Sunt rasista si nicio lege din lume nu v-a schimba asta.
26. Nu prea cred in ceea ce nu vad.
27. Suport homosexualii si acest lucru mi se pare o discriminare, nu cea care teoretic se face tiganilor.
28. Imi plac foarte mult bijuteriile, incaltamintea cu tocuri si cam tot ce straluceste.
29. Am doua idei de cariera si nu ma pot hotari pe care sa o aleg.
30. Imi plac pasarile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu