joi, 16 august 2012

[4]To my Brother



Draga N.,

Cred ca niciodata nu mi-am imaginat ca voi avea un frate la aceasta varsta. Vreau sa spun, sunt vreo 11-12 ani diferenta intre noi. Din nou, ma gandesc la ce naiba se gandea (sau la ce nu se gandea) mama. In schimb, trebuie de asemenea sa iti spun ca nu esti chiar atat de rau cum mi-am imaginat. Esti doar... o versiune a mea, numai ca in forma mai mica, masculina si in pampers.

Esti unul dintre cei mai adorabili bebelusi pe care i-am vazut (bine, poate sunt si subiectiva fiindca esti fratele meu). Cred ca este de asemenea si nepotrivit sa scriu aceasta scrisoare. Poate ca ar fi trebuit sa fac o inregistrare vocala sau video, stii. Inca nu prea stii sa citesti, si cred ca voi pierd randurile astea pana vor ajunge in final la tine.

Sper insa sa o tii tot asa, doar putin mai linistit. Trebuie sa spun sincer ca o sa-mi fie dor de tine cat o sa fiu la Constanta. Ah, si sa nu uit:

Multumesc ca ai fost acolo cand voiam tort in mijlocul verii!

Sora ta,

Ana

P.S.: STAI DEPARTE DE TELEFONUL MEU!


***

Letter #3: To My Parents

Letter #5: To My Dreams

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu