marți, 14 august 2012

[2] Unde te vezi peste 10 ani.

Peste 10 ani, o sa ma plimb pe strazile Londrei, cu o umbrela cu steagul Marii Britanii si o sa nu o sa-mi pese ca ploaia imi uda cizmele de piele. O sa fiu translator de japoneza-engleza, sau o sa am o alta sllujba draguta in capitala mohorata. O sa am prietenii langa mine si o sa ma intorc de fiecare data intr-un apartament pe care o sa-l impart cu cineva.
O sa-mi pastrez atitudinea copilaroasa, si atunci voi fi obsedata de un anume lucru, apoi o sa-mi treaca. O sa fiu o visatoare in continuare si probabil o sa am iubit. O sa ma chinui sa-mi iau familia langa mine si o sa fiu indragostita in secret de cine stie ce personaj fictional.
Pe o parte, o sa las stelele sa se joace cu viata mea, pe cealalta parte, o sa mi-o scriu asa cum vreau eu. Probabil o sa am o carte lansata si o sa ma bucur de cele 15 minute de faima ale mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu