marți, 7 august 2012

Soldatei de plumb

"Sunt o Evă tipică, poate fără partea ispitei şi a curiozităţii. Mă înţelegeţi, deci, că ştiam că scopul şi destinul meu este acela de a-mi găsi un bărbat şi a ajuta la reproducerea populaţiei. Ştiam, dar asta nu însemna că mă şi conformam. Nu am fost şi nu voi fi niciodată jucăria nimănui. Eu sunt eu însămi." Dea, Warmless


Povestea blogului astuia nu este una ce incepe cu "Era o noapte intunecata si furtunoasa", dar nici cu "A fost o data ca niciodata". Este vorba de o idee ratacita a unei prietene plictisite, si asa am ajuns eu aici. Cum i-a venit ei ideea, ar trebui ea insasi sa va povesteasca. Mi-am facut datoria mea si v-am spus cum am ajuns eu aici.

~11 lucruri despre mine~

1. Ana sunt si voi fi pana la moarte. Mai am un nume si o cratima, dar lumea uita cratima si nu vad de ce as spune si celalalt nume in lipsa cratimei.

2. Iubesc sa scriu. Am atatea idei si atat de putin timp, incat chiar intr-o viata intreaga nu cred ca as avea timp sa pun pe hartie tot ce as vrea. Intr-o zi vreau sa devin un autor, nu numai sa ma simt eu insami scriitor. Ma axez in general pe fantezie sau supranatural, dar si pe povesti ce urmaresc dezvoltarea emotionala a unui personaj (a.k.a. Slice o' Life)

3. Iubesc sa citesc. Sunt un cititor avid, in engleza si in romana. Cartile mele preferate se schimba de la luna la alta, iar in momentul de fata este Shadowfever de Karen Marie Moning.

4. Iubesc muzica. Totul de la ol' school rock pana la pop. Fara dubstep va rog, imi aminteste de vechiul blender al mamei cand am pus cheile tatei inauntru. Fara JB, fiindca as vrea sincer sa ii deschid un dosar pentru perturbarea ordinii publice.

5. Iubesc Sherlock, Supernatural si Doctor Who. Am aceeasi problema ca mii de alte fete cu gusturi relativ decente. Superwholock!

6. Am o inclinatie catre numerele pare, desi se spune a fi un lucru ghinionist, de acolo si un inceput de obsesie pentru simetrie si perfectiune. Cand fac ceva, incerc sa il duc cat de aproape posibil de perfectiune.

7. Iubesc limbile straine - engleza, franceza si italiana in special. Mai noi e posibil sa se adauge si germana (doar posibil).

8. Sunt un designer in devenire, sau imi place sa ma uit la mine insami in acest fel.

9. Am doua carnetele - unul rosu si unul albastru - in care am scris numele fiecarei persoane ce m-a ajutat in mod repetat, si a fiecarei persoane ce mi-a facut viata grea (intr-atat incat as vrea sa ma razbun). Sunt foarte razbunatoare. De asemenea, sunt ciudat de loiala.

10. Tind sa ma complic prea mult, si sunt un procrastinator cu diploma.

11. Imi displac oamenii ce spun ca "nu pot" sa faca un lucru sau sa iasa dintr-o situatie, si stau in mizeria lor pana cand vine cineva si ii trage de acolo. Consider ca trebuie trebuie sa evoluam, nu sa stagnam la un anumit prag al existentei. E pur si simplu gresit. Animalele stagneaza in acelasi stadiu al evolutiei.

"Spuneţi că mergem către moarte pentru ţara noastră, pentru părinţi, pentru familie. Spuneţi că o facem pentru noi înşine, dar de ce? De ce să mori pentru aceea ce nu poate fi salvat, să îţi pui capăt vieţii în timp ce joci rolul unui infim soldaţel de plumb? Spuneţi că pentru onoare. Spuneţi că merită să mori pentru o ţară pentru care merită să trăieşti. Iar eu vă întreb, nu merită să trăieşti pentru o ţară pentru care merită să mori?" Caleb, Cravings

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu