vineri, 17 august 2012

[5] Un moment in care ai vrut sa-ti iei viata.

Niciodata. Niciodata nu m-am gandit sa-mi termin socotelile cu viata. Ma consider destul de puternica sa pot trece peste orice. Un om slab, se sinucide pentru ca nu are destula tarie de caracter. Eu nu am pic de respect pentru sinucigasi. Mai ales cei care isi iau viata ca i-a parasit iubita/iubitul si nu au mai mult de 20 de ani. Astia merita o palma peste fata ca sa se trezeasca la realitate. Mai are balta peste si nu e sfarsitul lumii.
 Desigur, poate eu nu inteleg asta pentru ca nu m-am indragostit niciodata si as gandi altfel daca as fi iubit pe altcineva. Dar, cu sentimente sau fara tot nu are rost sa-mi iau viata. Nu prea am ce sa spun despre acest subiect, imi cer scuze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu