marți, 7 august 2012

Demonul este un inger cu aripi negre

An artist is a creature driven by demons. He doesn't know why they choose him and he's usually too busy to wonder why.
 - William Faulkner 

 Citatul acesta imi aminteste de melodia aceea de la Mirabela Dauer, "Plange un artist", pe care chiar v-o recomand.


11 de lucruri despre mine.

1. Numarul 23 e preferatul meu.
2. Sunt duala (poate chiar bipolara).
3. Nu-mi place sa ma bag in seama cu altii.
4. Intotdeauana cand ma las de un anime, ma opresc intotdeauna la episodul 8.
5. Nu-mi pasa ce cred ceilalti despre mine decat foarte rar.
6. Cred in fortele proprii.
7. Sunt lenesa.
8. Imi place sa lenevesc.
9. Nu-mi place sa ma complic.
10. Am rau de inaltimi mici (suna ciudat, stiu). Dar daca ma urci la 3 metri, mor. In schimb, merg cu telegondola, ma uit pe fereastra (mai trec si poduri care stau sa se darame) si sunt ok.
11. Contrar tuturor, imi iubesc tara.




WingCo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu